ПОРЯДОК
розгляду звернень та повідомлень
з приводу жорстокого поводження з дітьми, випадки булінгу (цькування)
у КЗ ЛОР «Сокальська санаторна школа»
1. Заяву про випадки булінгу, жорстокого поводження з дітьми у школі має право подати будь-який учасник освітнього процесу.
2. Заява подається заступнику директора з виховної роботи .
3. Учасник освітнього процесу, який став свідком булінгу у школі, зобов’язаний повідомити про це вчителя, вихователя, практичного психолога, соціального педагога або безпосередньо директора школи.
4. Директор школи, розглянувши звернення про випадки булінгу, жорстокого поводження з дітьми створює комісію, яка з’ясовує обставини протиправних дій.
5. Якщо комісія визнала одноразовий випадок протиправної дії, питання з налагодження мікроклімату в дитячому середовищі та розв’язання конфлікту вирішується у межах школи учасниками освітнього процесу.
6. Якщо комісія визнала факт булінгу, то соціальний педагог терміново (протягом однієї доби) повідомляє про це Службу у справах дітей Сокальської РДА, інспектора ювенальної превенції Сокальського відділення поліції.
7. Учасник освітнього процесу може звернутись на гарячі лінії громадських організацій з протидії насильству в сім’ї або із захисту прав дітей; до соціальної служби з питань сім’ї, дітей та молоді; Національної поліції України; Центру надання безоплатної правової допомоги. Після отримання звернення, відповідна особа або орган інформує керівника школи у письмовій формі про випадок булінгу. Керівник закладу освіти має розглянути таке звернення та з’ясувати всі обставини булінгу.
8. Особи, які за результатами розслідування є причетними до булінгу, спостерігачі булінгу несуть відповідальність відповідно до чинного законодавства.
ПЛАН
заходів спрямованих на запобігання та протидію булінгу
в Сокальській санаторній школі І-ІІІ ступенів ім. Т. Г. Шевченка
у 2020/2021 навчальному році
№ п/п | Назва заходу | Цільова аудиторія | Термін виконання | Відповідальний | |
1 | Висвітлення питання протидії булінгу на сайті школи та куточку соціально-психологічної служби | Батьки, педагоги, учні | Упродовж року | Соціально-психологічна служба | |
2 | Консультаційна робота з учасниками освітнього процесу | Педагоги, учні батьки | Упродовж року | Соціально-психологічна служба | |
3 | - Спостереження за міжособистісною поведінкою здобувачів освіти; –Опитування (анкетування) учасників освітнього процесу; -Діагностика мікроклімату, згуртованості класних колективів та емоційних станів учнів; –Соціальне дослідження наявності референтних груп та відторгнених в колективах; | Учасників освітнього процесу | Упродовж року | Соціально- психологічна служба | |
4. | Вивчення законодавчих документів,практик протидії булінгу | Педагоги | Упродовж року | Адміністрація школи | |
5. | Проведення в закладі тижня протидії булінгу (за окремим планом) Цикл тренінгових занять : «Як відстояти себе», «Як протистояти тиску однолітків» «Я- підліток» | Учні | Жовтень | Соціально-психологічна служба | |
6. | Тематичні батьківські збори «Протидія цькуванню в учнівському колективі» Анкетування серед батьків «Насильство в сім’ї: погляд батьків» | Батьки | Упродовж року | Класні керівники, вихователі Соціально –психологічна служба | |
7. | Оформлення стенду «Протидія булінгу» | Педагоги, учні | Упродовж року | Соціально-психологічна служба | |
8. | Проведення заходів в рамках акції «16 днів проти насильства» | Учні | Листопад- грудень | Соціально-психологічна служба, педагоги | |
9. | - Виступ на медико -педагогічній раді на тему: «Безпечний освітній простір» | Педагоги | Листопад | Соціально-психологічна служба | |
10. | Спостереження під час навчального процесу, позаурочний час | Учні | Упродовж року | Соціально-психологічна служба | |
11. | - Виступ на методичному об’єднанні класних керівників на тему: «Проблема булінгу у школі» | Педагоги | Січень | Соціально-психологічна служба | |
12. | Тренінгове заняття «Як запобігти булінгу в учнівському колективі» | Педагоги | Січень | Соціально- психологічна служба, | |
13. | Проведення заходів, з протидії булінгу, безпечного інтернету в рамках тижня психології «Пусти психологію у свій світ» | Учні, педагоги | Лютий | Соціально-психологічна служба, класні керівники, вихователі | |
14. | Попередження проявів булінгу, насилля за допомогою «Форум - театр» | Учні | Упродовж року | Соціально-психологічна служба, вихователі | |
15. | Контроль стану попередження булінгу. Наради при директору | Упродовж року | Адміністрація школи | ||
16. | Підготовка порад та рекомендацій «Як допомогти дітям упоратися з булінгом» | Батьки, педагоги | Упродовж року | Соціально- психологічна служба |
Коментарi