ПЛАН
заходів спрямованих на запобігання та протидію булінгу в
КЗ ЛОР «Сокальська загальноосвітня санаторна
школа І-ІІІ ст. імені Т.Шевченка»
2020/2021 навчальний рік
№ п/п | Назва заходу | Цільова аудиторія | Термін виконання | Відповідальний | ||||||
Інформаційно-профілактичні заходи | ||||||||||
1 | Підготовка наказу «Про запобігання булінгу (цькування) у закладі освіти» | Працівники школи | 3.09.2020 | Директор Полозяк Т.І. | ||||||
2 | Обговорення питання протидії булінгу на засіданні Ради школи | Батьки учнів | Вересень | Директор Полозяк Т.І. | ||||||
3 | Засідання методичного об’єднання класних керівників на тему «Протидія булінгу в учнівському колективі » | МО класних керівників | Жовтень | Заступник директора з ВР Музика В.О. | ||||||
4 | Оновлення розділу про профілактику булінгу (цькування) і розміщення нормативних документів на сайті закладу | Педагогічний колектив, учні, батьки | Жовтень | Заступник директора з ВР Музика В.О. | ||||||
5 | Про посилення контролю щодо оперативного реагування при виявленні випадків булінгу, насильства над дітьми. | Нарада при директорі | Жовтень | Директор Полозяк Т.І. | ||||||
6 | Про формування безпечного освітнього простору, запобігання булінгу, мобінгу у школі в умовах НУШ | Педагогічна рада | Листопад | Директор Полозяк Т.І. | ||||||
7 | Круглий стіл для педагогічного колективу «Безпечна школа. Маски булінгу» | Педагогічний колектив | Березень | Практичний психолог Сичинська З.В. | ||||||
8 | Вивчення законодавчих документів, практик протидії цькуванню | Педагогічний колектив | Упродовж року | Заступник директора з ВР Музика В.О. | ||||||
Формування навичок дружніх стосунків серед учнів | ||||||||||
1 | Проведення ранкових зустрічей з метою формування навичок дружніх стосунків | 1-4 | Упродовж року | Класні керівники | ||||||
2 | Створення морально безпечного освітнього простору, формування позитивного мікроклімату та толерантної міжособистісної взаємодії в ході годин спілкування, тренінгових занять | 1-11 | Упродовж року | Класні керівники | ||||||
3 | Робота відеозалу. Перегляд кінострічок відповідної спрямованості | 5 – 11 | Упродовж року | Вихователі | ||||||
4 | Засідання дискусійного клубу старшокласників «Як довіряти й бути вдячним» | 9-11 | Січень | Педагог соціальний Кручкевич Н.В. | ||||||
5 | Відпрацювання теми особистої гідності в ході вивчення літературних творів, на уроках історії | 1-11 | Упродовж року | Класні керівники, учителі літератури, історії | ||||||
6 | Проведення заходів в рамках Всеукраїнського тижня права «Стоп булінг» | 1-11 | Грудень | Класні керівники, вихователі, учителі правознавства, соціально-психологічна служба | ||||||
Психологічний супровід | ||||||||||
Діагностичний етап | ||||||||||
1 | – Спостереження за міжособистісною поведінкою учнів; – опитування (анкетування) учасників освітнього процесу; - діагностика мікроклімату, згуртованості класних колективів та емоційних станів учнів; –дослідження наявності референтних груп та відторгнених в колективах | Усі категорії учасників освітнього процесу | Упродовж року (За потребою) | Класні керівники, соціально-психологічна служба | ||||||
2 | Створення бази інструментарію для діагностування рівня напруги, тривожності в учнівських колективах | Вересень | Практичний психолог Сичинська З.В. | |||||||
3 | Діагностика стану психологічного клімату класу | 1-11 | Упродовж року | Практичний психолог Сичинська З.В. | ||||||
4 | Спостереження під час навчального процесу, позаурочний час | 1-11 | Упродовж року | Практичний психолог Сичинська З.В. | ||||||
5 | Консультаційна робота з учасниками освітнього процесу | 1-11 | Упродовж року | Практичний психолог Сичинська З.В. | ||||||
6 | Профілактично-просвітницька, корекційно-розвивальна робота з учасниками освітнього процесу | 1-11 | Упродовж року | Практичний психолог Сичинська З.В. | ||||||
Робота з батьками | ||||||||||
1 | Тематичні батьківські збори «Протидія цькуванню в учнівському колективі» | 1-11 | Упродовж року | Класні керівники | ||||||
2 | Поради батькам щодо зменшення ризиків булінгу та кібербулінгу для своєї дитини | 1-11 | Упродовж року | Практичний психолог Сичинська З.В. | ||||||
3 | Тренінг «Як навчити дітей безпеці в Інтернеті» | За запитом | Січень – Лютий | Соціально-психологічна служба | ||||||
4 | Інформаційна робота через інтернет-сторінки | Упродовж року | Заступник директора з ВР Музика В.О. | |||||||
Моніторинг освітнього середовища закладу | ||||||||||
1 | Соціологічне опитування (анонімне) «Булінг в учнівському середовищі» | Жовтень | Соціально-психологічна служба | |||||||
2 | Анкетування батьків про безпеку в школі | Грудень | Класні керівники 1-11 класів | |||||||
3 | Діагностика стосунків у закладі. Анкетування учнів та вчителів | Лютий | Соціально-психологічна служба | |||||||
4 | Аналіз інформації за протоколами комісії з розгляду випадків булінгу (цькування) в школі | За потреби | Директор Полозяк Т.І. | |||||||
5 | Підготовка звіту про виконання заходів про виконання плану заходів з запобігання та протидії булінгу | Травень- червень | Директор Полозяк Т.І. | |||||||
Коментарi