Організація навчально-виховного процесу п’ятикласників в адаптаційний період
Перехід до основної школи пов'язаний із зростанням навантаження на психіку учня: зміною умов навчання, підвищеним темпом навчальної діяльності, високим рівнем вимог до інтелектуального розвитку учня, різноплановістю вимог учителів-предметників, психофізіологічними змінами організму дитини. Саме цим проблемам у Сокальській санаторній школі-інтернаті був присвячений психолого-педагогічний консиліум «Організація навчально-виховного процесу п’ятикласників в адаптаційний період».
Класні керівники Лакіш Р.П. та Кондратюк К.С., спільно з вчителями-предметниками, обговорювали причини виникнення проблем адаптації, труднощів у вивченні та засвоєнні знань з окремих предметів. Велика увага була приділена питанню формування нових класних колективів. Про особливості розвитку та соціалізації учнів даного віку розповіла соціальний педагог Воробей С.І., а практичний психолог Сичинська З.В. ознайомила присутніх з результатами психодіагностичного обстеження. В ході роботи консиліуму було виявлено дітей «групи ризику» з ознаками дезадаптації та загальних зон труднощів і сплановано подальший план роботи.
Воробей С.І., соціальний педагог
Коментарi